Ben je losjes met klosjes, creatief met kant, vlieg je het garen niet in de haren en sta je steeds paraat met naald en draad?

Kortom ben je een echte textielofiel, een handige Hilda, een naaimateur die er graag een lap op zet?
Dan heb je misschien zin om je aan te sluiten bij Den Gestikten Draad.

maandag 11 juli 2011

Einde aan de autocratie!

Vorige week zag ik dit en ik dacht voila dat is het, ik wil dat ook wel eens proberen.
Momenteel geraak ik namelijk in de knoop met de mogelijkheden en de keuzes.
Dus maak een einde aan de autocratie en kom eens brainstormen.

Wat zou er aan bod komen:
- vast kader: wie wat (ik droom om mijn mottige foto's uit te besteden)
- bestuursleden?
- aantal bijeenkomsten
- workshops/vrije bijeenkomsten
- bijdrage - bibliotheekje aanleggen?
- organisatie opendeur/receptie/stoffenverkoop-ruil

Wanneer?
vul de doodle in
Als het bij voorkeur de namiddag is, zoeken we wel een kindvriendelijke omgeving.

Wie?
Iedereen die al eens aanwezig was op Den Gestikten Draad.

Tot dan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten